Co by nemělo chybět na každém dobrém webu?

Když jsem si v říjnu přestavovala svůj web, často jsem se při úpravách zamýšlela: a co bys poradila klientovi?
Protože víte, jak to je, kovářova kobyla chodí bosa …
A napadlo mě se o to s vámi podělit.

Přišla jsem na 3 body, které by za mě měl splňovat každý web. 

Samozřejmě, že v online marketingu se čas od času objevují “must have”, které jsou zrovna trendy. Messenger bot, cool barva, určitý trendy styl fotek … 

Každopádně tyto 3 body jsou něco, co žádný trend neovlivní. Jsou to základy, které mohou být pro váš byznys klíčové.

Slogan, aneb náplast na jejich problém 

Hned v úvodu je musíte chytit za srdce, nebo rovnou kopnout do bolavého kolene. 

Jsem Lojza Novák a mám rád IT.”
Pecka Lojzo. Já jsem Míša a mám ráda čokoládu. Těšilo mě, nashledanou. 

ALE! 

Nevyděláváte?
Postavím vám e-shop s milionovým obratem.
A aby to bylo osobnější, nejsem jen tak nějaký IT mág, jsem Lojza.
Tohle už totiž zní jako jisté “must have!!!”.

 

Budujte důvěru a komunikujte

Dejte návštěvníkům dárek za e-mail, díky kterému potom s návštěvníky můžete komunikovat, budovat vztah a upevňovat svůj brand experta. 

K tomuto potřebujete pomocníka a to e-mailingový nástroj. 

Vybírat můžete hned z několika:
Smartemailing,
MailerLite,
Mailchimp.

 

Call to action

Naveďte návštěvníky webu k nějaké akci. Taková call to action může být:
💡Napište mi e-mail.
💡Rezervujte si konzultaci.
💡Kupte si můj produkt.
💡Sledujte mě na sítích.

 

Jaká je ta vaše call to action?
5/5 - (1 vote)
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
marketing / copywriting / tvorba webu

e-book

JAK (SE) PRODAT ONLINE

zdarma ke stažení

V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.

Komentáře
  1. Tomáš Jedno napsal:

    Ahoj Míšo, tvé příspěvky mi vždy zlepší den. Jsi geniální marketér. Prosím nepřestávej s tímto velmi naučným obsahem.

    Tvůj tajný ctitel,
    Tomáš

Napsat komentář: Tomáš Jedno Zrušit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..