MÁTE WEBOVÉ STRÁNKY, KTERÉ NEPLNÍ VAŠE BYZNYSOVÉ PŘEDSTAVY A VY NETUŠÍTE PROČ? 

Dovolte mi kouknout na váš web okem markeťáka a dostaneme váš web do stavu, kdy budete spokojeni vy i vaši klienti. 

CO ZÍSKÁTE AUDITEM WEBU?

Webové stránky, které budou plnit vaše byznysové představy a vaši klienti se na nich budou jednoduše orientovat.

Získáte zpětnou vazbu nezaujatého člověka a zároveň markeťáka, který ví, co by na každém správném prodejním webu mělo být. 

Na vaší www adrese se zaměřím na: 

  • STRUKTURU WEBU
    Je web intuitivní a jednoduše se na něm orientuje, nebo se na webu návštěvník cítí spíš jako před vstupem do Narnie?
  • TEXTY - JEJICH ČTIVOSTI A STRUKTURU
    Jsou totiž texty a texty. Román na webu nikdo číst nechce, ale mají vaše texty TO, co si návštěvník webu potřebuje odnést, aby si vás zamiloval?
  • KOMUNIKACI S NÁVŠTĚVNÍKY
    A to z hlediska technického provedení.
  • ZÁKONNÉ NÁLEŽITOSTI
    Protože věděli jste, že i na internetu platí zákony? 😳

PROČ AUDIT WEBU?

Zjistíte, co patří mezi silné stránky vašeho webu a co si naopak zaslouží ještě nějakou tu péči.

AUDIT WEBU BYSTE MĚLI VÁŽNĚ ZVÁŽIT, POKUD:

Webové stránky už máte, ale ...

  • neplní vaše očekávání.
  • Webovky neprodávají nebo nezískávají kontakty.
  • A návštěvníci vlastně vůbec neví, jak s vámi mohou spolupracovat a co od vás mohou získat.

KÁMEN ÚRAZU NASTÁVÁ, KDYŽ VÍTE, ŽE JE NĚCO ŠPATNĚ, ALE NEVÍTE CO.

Proto se na váš web podívám okem markeťáka a: 

  • Kouknu na váš web a vypíchnu co je na webu 🔝 a co naopak potřebuje změnu.
  • Všechno ode mě dostanete sepsané v PDF formě případně pomocí komentovaných videí obrazovky.
  • Nakonec si dáme společnou konzultaci (cca 30 minut), abychom vytvořili akční plán změny vašeho webu.
    Do čeho se pustíte sami a s čím si ode mě necháte pomoci, bude čistě na vás.

JAK PROBÍHÁ AUDIT WEBU? 

1. KROK

Kouknu na váš web a dle vašich konkrétních požadavků zhodnotím, co na webu zlepšit.

2. KROK

Zkontroluju jestli na webu splňujete všechny zákonné náležitosti.

3. KROK

Dostanete ode mě audit webu v PDF podobě. Společně s tím vám pošlu odkaz na kalendář, kde si vyberete termín konzultace k auditu.

4. KROK

Nakonec si dáme společnou konzultaci, abychom vytvořili akční plán změny vašeho webu. Do čeho se pustíte sami a s čím si ode mě necháte pomoci, bude čistě na vás.