Bude to asi nepopulární názor, ale prohlásit, že na žádné landing page nebo prodejní stránce zásadně NESMÍ být menu je blbost! Ano, ve chvíli, kdy dostanete návštěvníka na landing page, kde chcete získat kontakt nebo na prodejku, kde chcete prodat nemá mít návštěvník jinou možnost, než jen TU jednu danou výzvu k akci. Ale … Než se rozhodnete zda...
Je to trošku „hard pill to swallow“ ale vaše produkty nikoho NEzajímají. Lidé si totiž NEkupují fyzické produkty ale vždy kupují zážitky, status, hodnoty, nákupem si usnadňují život, zvyšují si sebevědomí, nebo si platí za skvěle strávený čas s přáteli … Tak schválně, už jste někdy zkoušeli prodat: ❌ knihu, ❌ rtěnku, ❌ online kurz, ❌ permanentku do fitka, ❌ doplňky stravy? Přesně toto jsou produkty, které...
Ptáte se sami sebe, co je TA věc, která promění webové stránky, které tiše zdobí nějaký kousek internetu v toho nejlepšího byznys parťáka aneb ve webové stránky, které budou opravdu prodávat? V dnešním článku jsem si pro vás nepřipravila jen TU JEDNU věc, ale rovnou 3 pilíře, které jsou TO, co promění vaši www vizitku ve...
Čas od času na internetu narazím na diskuze, jak je online podnikání brnkačka a může to dělat úplně každý …Ano, online podnikání může být pro mnohé “levnější” a přístupnější varianta, protože nemusí platit nájem za prodejnu nebo třeba jógové studio. ALE … nemyslím si, že online podnikání je pro každého. Následným odstavcem vůbec nechci říct, že je to nejtěžší disciplína...
Ne, nezbláznila jsem se. A ano, při prodeji byste měli mít na paměti jednu pomůcku, kterou si možná právě více spojujete s kuchyní, než s prodejem a marketingem. Možná už na vás kdejaký markeťák vybafnul slovní spojení “prodejní funnel” a vy jste byli trošku ztracení …? Dovolím si na chvíli zastoupit funkci Google překladače, funnel je v překladu trychtýř. A právě TO je ta pomůcka, na kterou...
Velká součást marketingu a prodeje je pro mě psychologie – proto mě marketing tolik fascinuje a baví. Konec konců, prodáváme přeci lidem. Lidským bytostem s emocemi, strachy, sny, touhami a problémy … a na to byste měli myslet, ať už píšete texty, tvoříte prodejní stránky, posíláte e-maily nebo spouštíte reklamy. Dneska pro vás mám konkrétně 4 tipy, které mohou výrazně...
Často se mi stává, že když klientům řeknu, že by měli vytvářet obsah (na blog, sítě, YouTube …), koukají na mě jako na blázna. “A proč jako? Co z toho budu mít prosím tě?!” Odpověď by mohla být strašně jednoduchá: Protože na konci každého příspěvku/článku je místo na výzvu k akci a v tom možnost získat svého vysněného klienta. Důvodů, proč byste...
Bez mučení se přiznám, že moje první pocity, když jsem poprvé slyšela o využití AI v textech, byla hrůza. Ne protože jsem byla přesvědčená, že jsem bez práce, ale o kolik je umělá inteligence chytřejší, než si vůbec dokáže většina lidí představit nebo přiznat. Po zhlédnutí videa od báječné Alex Cattoni mě opustila panika a svitlo trošku naděje na lepší...
Když jsem poprvé začínala s online tvorbou, která měla za úkol prodat (tedy vytvořit web, který prodává), nenazývala jsem to online podnikání, ale začátek cesty k naplnění si svých snů. Co si jen pamatuju, chtěla jsem dělat práci, která mi dovolí pracovat odkudkoliv a v čase, kdy mi to kreativně myslí. Jelikož rodiče hned od revoluce podnikali, měla jsem...
Proč vám webová vizitka nepřinese očekávané výsledky a prodejní web naopak vystřelí váš byznys do nebes? Dokonalá webová vizitka: Vypadá na první pohled D-O-K-O-N-A-L-E Září profesionálními fotkami a vyladěnou grafikou Dá návštěvníkům vědět, kdo jste a co děláte … ale NEPRODÁ. Oproti tomu správně postavený prodejní web: Nabízí vašim klientům řešení jejich problému = náplast S návštěvníky komunikuje a buduje...
Spousta lidí se ohání, že web je v dnešní době zbytečnost, existuje tolik platforem, které jsou “zdarma”. Platforem, které jsou mnohem více aktivní než web. Levnější. Špatná zpráva ale je, že stačí jedno kliknutí a všechna vaše práce, všichni vaši fanoušci, sledující, klienti jsou fuč! Jak to jakože myslím? Žádnou ze sociálních sítí nevlastníte. Pokud publikujete svou...
… protože je rozdíl kritika a kritika. Určitě znáte ten zdrcující pocit, když na něčem pracujete… ladíte, perfekcionalizujete a pak přijde jeden zlej trpajzlík a nahází vám všechnu vaši snahu, vy víte kam. Ale ne každého trpajzlíka se vyplatí poslouchat. Ty zákeřné a škodolibé, kteří o vašem byznysu nic neví a ani nechtějí, protože to prostě není pro ně, ty nikdy, nikdy...