Říkejte tomu ve výsledku jakkoliv - sociální kafíčko, marketingová konzultace - ale ve výsledku je to vlastně takové "vytahování hlavy z pr*ele". 

Ať už jsme sebevětší profesionálové, každý máme nějakou tu svou profesní zaslepenost, která nám zabraňuje dát do svého marketingu 100 %! 

CO MŮŽEME V RÁMCI "SOCIÁLNÍHO KAFÍČKA" VYŘEŠIT?

sociální sítě

Vymyslíme spolu, co dávat na sociální sítě, abyste oslovili své ideální klienty.

webové stránky

Projdeme stránku, která podle vás není dostatečně klientsky "dokonalá" a vyladíme ji ke spokojenosti vašich klientů.

obsah & blog

Víte, že byste měli, ale netušíte, co na blog psát? Společný brainstorming to vyřeší!

jak komunikovat s klienty, aby si vás zamilovali

... protože někdy nám naše profesní zaslepenost nedovoluje vidět, CO je TO, co naši klienti opravdu chtějí a za co jsou ochotni zaplatit.

CO VÁM PŘINESE "SOCIÁLNÍ KAFÍČKO"? 

Ta "magická" část, proč to funguje, spočívá v tom, že se na váš byznys koukneme z úplně jiného pohledu. 

Každý z nás má úplně jasno v tom, co nabízí - produkt/služba - kouzlo dobrého marketingu ale spočívá v tom, že to umíte svým ideálním klientům podat tak, jak to potřebují. 
A přesně tak budeme spolu prezentovat váš byznys - na webu, sítích, e-mailových kampaních ... 

Chcete se konečně naučit mluvit jazykem svých ideálních klientů, usnadnit jim jejich životy a prodat? ⬇

Jdeme spolu "socializovat" mé podnikání!

PROČ VZNIKLO "SOCIÁLNÍ KAFÍČKO"?

Proč "sociální"? Tuhle vychytávku jsem vymyslela, abych pomohla zviditelnit a prodat projekt Zázračné Bachovky. Kája je expertka na Bachovky, ale online marketing není zrovna její doména.

sociální = vypadnout z homeofficu a "socializovat se"
sociální = projekt Zázračné Bachovky se nepotřeboval "socializovat v kavárně" ale na sociálních sítích 

Tolik tedy k té "sociální" části.

No a kafíčko, protože kafe! Cestuje se lépe s plnou nádrží benzínu a mě se zase lépe přemýšlí s kofeinem v krvi. 

Ta na první pohled příjemná část "sociálního kafíčka" vypadá takto ⬇