Nevím, jak to máte vy, ale já kdykoli, když přijdu k babi nebo dědovi, tak slyším něco ve smyslu: ”Zase jste na těch internetech!”
“Zase máš telefon v ruce!”
“Proč ti ten telefon pořád pípá?!”
“Kdo ti to pořád píše/volá?”
Moje odpověď často bývá silně sarkastická: Hnus ta dnešní mládež, bez telefonu to zvířectvo dneska ani dýchat neumí.
Pravdou je, že to abych tam mohla ve 2 odpoledne přijít a odcházet až v 7 večer – aby si tu moji návštěvu babi stihla pořádně užít – je možné vlastně jen díky těm internetům a telefonům. (A prosím vás, nehodlám tady rozvíjet debatu o telefonech ve školách, tabletech v rukou kojenců a vlivu sociálních sítí na psychické zdraví, takže pokud máte chuť na toto téma, tak prosím jinde, děkuji.)
No zkrátka a jednoduše, celej svět se dneska sune jiným směrem. Sune se online směrem. Nebudeme tady polemizovat, zda je to dobře pro dětičky a sociální vztahy, dneska to bude o online světě a byznyse.
Mohla bych jmenovat Dáme jídlo, Rohlík, Uber, Apple pay, Airbnb, Twisto (…) přes všechny e-shopy s oblečením až po to, že nemusíte roznášet životopisy do firem …
Ale dneska bych to chtěla vztáhnout na podnikání. Lépe řečeno podnikání v online světě.
Když něco takového, jako online podnikání řeknu, pravděpodobně si představíte, že podnikat znamená = ono se to nějak děje samo, stačí rozdávat lajky na Facebook a srdíčka na Instáči, takže vlastně podnikatelé jsou ty svině, které pijou jenom drinky s nohama na stole – nebo taky lidi, kteří neví, co je to práce.
Když se vrátím hned na úvod, babi nechápe, že mám neustále v ruce telefon. A já chápu, že to nechápe – já zase nechápu spoustu jejích postojů k životu, hold každá doba má něco. Ale za tu dobu, co dojdu od auta, vyjdu do 5. patra a projdou chodbou, dlouhou asi stejně jako od nás do Mexika, stihnu domluvit detaily se speakrem na akci, která se koná za měsíc, odepsat na e-maily klientů, vysdílet příspěvek na Facebooku a odeslat e-mailovou kampaň, která má potenciál milionu korun.
Vypracovat se z nuly na milion, na to musí mít člověk nějakou tu odvahu. A hlavně odhodlání pracovat a vzdělávat se a zase pracovat a taky nervy na noční randíčka se všem těmi chytrými technologiemi.
Milion vám tady nevysypu, ale znám někoho, kdo vám vysype, jak se k tomu milionu dostat … Svůj první krok k z nuly na milion můžete uskutečnit TADY.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.