Proč byste (NE)MĚLI mít menu na prodejní stránce? 

Bude to asi nepopulární názor, ale prohlásit, že na žádné landing page nebo prodejní stránce zásadně NESMÍ být menu je blbost! 

Ano, ve chvíli, kdy dostanete návštěvníka na landing page, kde chcete získat kontakt nebo na prodejku, kde chcete prodat nemá mít návštěvník jinou možnost, než jen TU jednu danou výzvu k akci. 

Ale … 

Než se rozhodnete zda menu na prodejní stránku dávat nebo ne, podívejte se na to z širšího hlediska a položte si jednu DŮLEŽITOU otázku: 

 

Odkud lidi na stránku posíláte? 

Je potřeba aby si pročetli postupně všechny důležité prodejní argumenty, abyste jim zahráli na emoce? Nebo jsou už předehřátí z e-malingu nebo třeba webináře, jsou plní emocí a nadšení a potřebují už jen praktické informace, aby zadali platební údaje? 

Je totiž obrovský rozdíl, když budete na prodejní stránku posílat studení publikum např. z Facebook reklamy a POTŘEBUJETE, aby si vaši nabídku přečetli, tak jak jste ji pracně poskládali za sebou, aby pochopili proč váš produkt či službu POTŘEBUJÍ. 

A nebo když budete posílat na tuto prodejní stránku lidi, se kterými jste strávili už 2 hodiny na prodejním webináři a zvládli jste je pro svůj program nadchnout. Tito lidé budou potřebovat už jen nějaký ten social proof (reference) a například praktické info, jak zaplatit, splátky nebo jak prakticky kurz probíhá/jak doručíte produkt. 

Závěr? 

Dávat menu na landing page s magnetem zdarma není ideální …

Naopak, pokud prodáváte high-ticket produkt a vaše prodejní stránka se roluje kilometry kilometry daleko – ano, protože k takovému produktu potřebujete hodně emocí a prodejních argumentů – není špatně na tuto stránku přidat menu. 

 

Proč? 
Ve chvíli, kdy klienta pošlete na prodejní stránku např. z e-mailu, webináře zdarma nebo sítí, kde si ho již získáte a on potřebuje jen klíčové informace menu na prodejní stránce jej k těmto informacím může rychle dostat. 

Konkrétně třeba do menu prodejní stránky s high-ticket produktem můžete umístit: 
✨ reference, 
✨ jak probíhá kurz,
✨ cena, 
… 

Zkrátka záchytné body, které potřebuje člověk znát poté, co si v rámci své marketingové komunikace získáte jeho srdce a on už jen potřebuje doťuknout, aby s jeho rozhodnutím investovat balík peněz byl oukej i jeho rozum. 

 

A co vy, používáte menu na prodejní stránkách? 

 

Pro více tipů, jak (se) prodat online sledujte Instagram @jakseprodatonline nebo Facebook stránku Jak se prodat online. 
5/5 - (4 votes)
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
marketing / copywriting / tvorba webu

e-book

JAK (SE) PRODAT ONLINE

zdarma ke stažení

V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..