Je to trošku „hard pill to swallow“ ale vaše produkty nikoho NEzajímají. Lidé si totiž NEkupují fyzické produkty ale vždy kupují zážitky, status, hodnoty, nákupem si usnadňují život, zvyšují si sebevědomí, nebo si platí za skvěle strávený čas s přáteli …
Tak schválně, už jste někdy zkoušeli prodat:
❌ knihu,
❌ rtěnku,
❌ online kurz,
❌ permanentku do fitka,
❌ doplňky stravy?
Přesně toto jsou produkty, které NIKDY neprodáte. Do svých prodejních strategií těchto produktů musíte správně zařadit emoce, trošku zatlačit na lidské potřeby a touhy …
Lidé si totiž nekupují produkt, ale:
✨ svou lepší budoucnost,
✨ sebevědomí,
✨ zdraví,
✨ řešení svých problémů,
✨ něco, co jim zjednoduší život …
Když začnete vytvářet marketingové a prodejní strategie svým produktům, zkuste se zamyslet nad tím, jak váš produkt (služba) pomůže žít vašim klientům lepší život. Zkuste se na chvíli vžít do role svého potenciálního klienta.
Marketing totiž není jen o datech, číslech a tabulkách. Je to primárně o lidech – o lidech, kterým chcete prodat. A lidé (ve většině případů) dělají rozhodnutí na základě emocí. Rozhodně vám tímto nezakazuju dát do popisu produktu na e-shopu technické parametry, které jsou pro klienta důležité – jen říkám, že nikoho nezajímá jak skvělý máte produkt, dokud to jim jako klientům neusnadní život, nesplní sen nebo z toho nebudou mít jakoukoliv výhodu pro sebe.
Zkuste si proto položit tyto otázky:
✨ Co klienti získají spoluprací s vámi/koupí vašeho produktu?
✨ Kde teď aktuálně jsou …
✨ a co se stane, když: dokončí váš kurz/přečtou si kuchařku/projdou terapií/
koupí si vaši svíčku/začnou s vámi spolupracovat?
A na základě svých odpovědí vytvářejte prodejní texty, e-maily, příspěvky na sociální sítě.
Sdílejte v komentářích a podělte se tak o inspiraci 😊
P.S. více tipů jak (se) prodat online, najdete na Facebooku pod Jak (se) prodat online nebo na Instagramu jako @jakseprodatonline.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.
TOP ve svém oboru.