Jak jsme v době pandemie vyprodali cestování na celý rok!

Pamatuju si to, jako by to bylo včera … ale ono to bylo už v březnu onoho osudného roku 2020.
Přišli za námi Jirka s Honzou, že budou prodávat cestování.
No co si budem, nalili jsme jim panáka, protože v době, kdy se všechno zavíralo, po světě se šířilo nebezpečí a panika … cestování jako byznys neznělo úplně … bezpečné? 

A dneska? Dneska se jim klaním a tleskám! 
  1. Nepolíbeni onlinem (webovými stránkami, sociálními, sítěmi, marketingem ..) začali psát blog, publikovat na sítích a komunikovat a prodávat ve Facebook skupinách.
  2. Uspěli! Vydělali! 

Svým způsobem i v téhle šílené době našli “díru” na trhu.
Začali prodávat cestování jako to nejbezpečnější a hlavně jako “stay home” produkt. 

Ne, nepromítají ve virtuální realitě rakouské skiareály. Nedělají online přednášky, jaké to žít v Dubai nebo jak emigrovat do Kanady. Dokonce ani nevystavují negativní testy, abyste mohli překročit hranice … 

Pronajímají auta. Karavany.
Prodávají vám prostor o několika metrech čtverečních, s malou koupelnou a kuchyňkou.
Nebo taky kouzelné výhledy přímo z postele. Možnost cestovat a přespávat kdekoliv i se zavřenými hotely.

Prodávají svobodu. 

A co jim pomohlo k tomu, aby jako nová firma na trhu prodali produkt za tisíce? 

1. Na webu měli magnet. 

Jednoduché PDFko na téma: Jak si užít pobyt v karavanu naplno!
PDFko je plné osobních tipů, jak to přežít v karavanu a užít si to.

2. Bylo je vidět! 

Vysypali jsme toho na ně opravdu hodně. Ale oni se toho statečně ujali. Hned začali studovat a hrát si s Facebookem. Se skupinami. Komunikovali, odpovídali na dotazy. Přidávali další příspěvky. 

 

3. Vytvořili “věrnostní program”.

Víkend zdarma při pronájmu auta na určitý počet dní. Spočítali si to. Věděli, kdy se jim to vyplatí dát takový bonus, který byl obrovským prodejním argumentem. 

 

4. Byli autentiční. 

Sdíleli osobní zkušenosti, fotky, zážitky. Honza jako zcestovalý “karavanista” sdílel své osobní cesty. Své osobní zkušenosti. 

 

5. Rychle reagovali na situaci. 

Když začala tahle katastrofa a nebyl ale nebyl už tvrdý lockdown, zareagovali během několika dní a na web přidali informaci o čištění a dezinfekci aut. A právě tohle mohl být jeden z důležitých prodejních argumentů. Klienti měli záruku čistoty a zdraví.
Mezi další akční kroky můžeme zařadit pop-up s vánočním poukazem, nebo aktuální nabídku k Valentýnu.

 

6. Naučili klienty jejich produkt používat.

Než někoho pustili za volat karavanu, dali jim možnost zkušební jízdy. Proč? No víte, ono je rozdíl řídit auto do práce a pak řídit karavan. 

Co prodáváte vy?

Prodáváte boty nebo pocit pohodlí a tepla?
Prodáváte kosmetiku nebo krásu?

A prodáváte, nebo jenom lidem na webu ukazujete, že něco takového existuje a jak to vypadá? 

Rate this post
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.

Stáhněte si mini e-book ZDARMA

 

JAK NAPSAT PRODEJNÍ TEXTY

 na web ve 3 krocích

Stažením e-booku získáte: 

  • příručku 3 nejdůležitějších kroků při psaní textů, které budou prodávat.
  • know-how, které jsem získala 15 lety psaním
  • 3 nutnosti, díky kterým budou texty na vašem webu čtitelné
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  • e-book: Jak napsat prodejní texty na web ve 3 krocích

    Stáhněte si mini e-book ZDARMA a zdokonalte texty na svém webu :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie