Že je obsahový marketing velká VĚC, která umí vydělat balík, není pochyb.
Druhá věc je, jak na takový obsah správně … Protože co si budem, není obsah jako obsah. A ve většině případů, když nějaký ten obsah tvoříme, chceme z toho něco mít. Je to tak?
Než zasednete k psaní, ujasněte si toto:
Blesk. Jsem přesvědčena, že kdyby Blesk neměl nadpisy jaké má, jeho obsah by nikoho moc nezajímal …
A stejně to je se všemi články. Offline i online.
Váš nadpis musí být něco, co čtenáře donutí kliknout. V záplavě příspěvků na sociálních sítích je těžké ukrást si něčí pozornost. A právě to musíte s nadpisem svého článku udělat. Ukrást si pozornost čtenářů.
A když jsme u těch sociálních sítí, pozornosti a zaujmutí … vyberte si vhodnou náhledovou fotku článku. Nechci říkat, že má být kontroverzní, minimalistická, vlastní, z fotobanky, světlá tmavá … to ve výsledku musíte vědět vy, co je ve vašem oboru TO, co lidi chytne.
Když už si čtenáře urvete pro sebe, hlavně ho nepouštějte!
Hned druhá věc, která je důležitá, je prvních několik vět článku. Právě ty můžou být rozhodující, jestli čtenář dočte a dostane se k vaší nabídce, vaší call to action, která prodá nebo ne …
Proto nikam nespěchejte. V článcích začínáme naplno hned od začátku.
Věřím, že to pro vás není novinka. Mýlím-li se, tak ano, příběhy prodávají.
Proč?
Moc, vás prosím nepište své články takto:
Že je obsahový marketing velká VĚC, která umí vydělat balík, není pochyb. Druhá věc je, jak na takový obsah správně … Protože co si budem, není obsah jako obsah. A ve většině případů, když nějaký ten obsah tvoříme, chceme z toho něco mít. Je to tak? Jak tedy napsat článek, který prodá? Než zasednete k psaní, ujasněte si toto: jaký má článek cíl/úkol = to vám definuje jasné call to action, koho chcete článkem oslovit. Nadpis!!!Blesk. Jsem přesvědčena, že kdyby Blesk neměl nadpisy jaké má, jeho obsah by nikoho moc nezajímal … A stejně to je se všemi články. Offline i online. Váš nadpis musí být něco, co čtenáře donutí kliknout. V záplavě příspěvků na sociálních sítích je těžké ukrást si něčí pozornost. A právě to musíte s nadpisem svého článku udělat. Ukrást si pozornost čtenářů. A když jsme u těch sociálních sítí, pozornosti a zaujmutí … vyberte si vhodnou náhledovou fotku článku. Nechci říkat, že má být kontroverzní, minimalistická, vlastní, z fotobanky, světlá tmavá … to ve výsledku musíte vědět vy, co je ve vašem oboru TO, co lidi chytne. Zaujměte hned v úvodu. Když už si čtenáře urvete pro sebe, hlavně ho nepouštějte! Hned druhá věc, která je důležitá, je prvních několik vět článku. Právě ty můžou být rozhodující, jestli čtenář dočte a dostane se k vaší nabídce, vaší call to action, která prodá nebo ne … Proto nikam nespěchejte. V článcích začínáme naplno hned od začátku. Příběhy prodávají. Věřím, že to pro vás není novinka. Mýlím-li se, tak ano, příběhy prodávají. Proč? Lidé mají pocit sounáležitosti s někým, říkají si: Pokud to i Maruška zvládla, tak já taky!, příběhy jsou emotivní a emoce hýbou světem, čtenář se tolik necítí masakrován marketingovým sdělením.
Internet není román. Internet je místo, kde je všechno rychlé. I čtení.
V 99% případů se články na internetu nečtou, skenují se pohledem. A aby čtenář věděl, kde se má zastavit, co je důležité, aby se nezačal nudit, článek se musí rozbít.
Článek je marketingový nástroj, stejně jako třeba reklama. A kromě toho, že musíte zaujmout, musíte čtenářům taky vyřešit jejich problém. Dát jim náplast na jejich bolístku.
Pro příklad nebudu chodit daleko, vy chcete prodat viďte, a já vám dávám návod, jak napsat článek, který prodá.
Výzva k akci musí být jasná. A jedna. Když dáte lidem vybrat, vzniká rozhodovací paralýza. A ta většinou vede k jednomu, potencionální klient odejde s prázdnou. A vy tedy taky.
Rozhodnutí je tedy na vás :)
Víc výdělků nebo víc výzev k akci?
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.