Existuje jedna cesta, a to, mít vybudovanou komunitu.
Setkávám se s lidmi, kteří si myslí, že když se TEĎ rozhodnou, že si vytvoří web a k tomu nějaký ten produkt, aby jim web vydělával, tak že začnou okamžitě fakturovat a během dne se z nich stanou milionáři.
Tak takhle to vážení nefunguje.
Naopak mnohým, kteří měli své “fanoušky” už při offline aktivitách, jako třeba:
Tak ti začali prodávat rychle i bez reklamy.
Když v online světě vytvoří online kurz nebo e-book lektorka, která už roky buduje vztah se svými klienty při lekcích jógy, bude pro ni jednodušší získat pozornost i online. Lidi v tu chvíli nebudou hledat jógu online, oni budou hledat TU SVOJI lektorku!
Protože si je už získala, vybudovala si s nimi vztah.
Proto někdo může uspět “přes noc” a jiný zase ne.
Rozhodně to ale není tak, že Maruška to měla nějak jednodušší. Ona se nadřela už roky před tím, než se ponořila do hlubin online světa.
Pokud prozatím věříte myšlence: “ok, příští týden mám mega v kapse, protože hned dneska napíšu 3 články a každý den dám 5 příspěvků na sítě!” ráda bych Vás ještě na něco upozornila …
Budování komunity – komunity, která u vás nakoupí – není otázka týdne. Může to trvat měsíce, ale taky roky.
My osobně jsme s naším projektem Zázračné Bachovky začali vydělávat (nemluvím teď o pár e-boocích měsíčně za 2 stovky) až po dvou letech intenzivní práce. Přepisování e-mailů a změně komunikace s klienty. Zjistili jsme, že nám nerozumí. Zjistili jsme to z jejich dotazů na sítích, kde jsme publikovali, z osobních e-mailů …
A přesto, že nám to mnohdy přišlo hloupé, odbýt je “jen tak málo odbornými informacemi”, oni nám začali konečně rozumnět. Chápat nás a chápat, proč zvolit zrovna tuto cestu …
2 roky vážení. Takže hluboký nádech, výdech a s vytrvalostí hurá do práce.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.