Aneb abyste si získali klienta, musíte mu vyřešit nějaký jeho problém …
K tomuto článku mám 3 hlavní body hned na začátek:
Během posledního týdne jsem měla 2 konzultace, kde jsem tohle opakovala. A tak mě napadlo: ono to asi není taková samozřejmost, jak jsem si myslela. Proto bych se o to s vámi chtěla podělit i takto formou článku.
Má se to tak …
abyste někoho zaujali, aby si od vás někdo něco koupil, abyste si získali čtenáře, musíte mu vyřešit nějaký jeho problém. Musíte mu dát náplast na jeho bolístku.
Kdybyste prodávali:
Tohle pravidlo/poučku/tip můžete použít snad úplně všude:
A abych vysvětlila i to b) a c) …
Když se teď kouknete na úvodní stránku mého webu, stojí tam:
Copywriterka s duší umělce
Ve výsledku mě to vystihuje perfektně. Ale co z toho mají klienti? Co mají z umělkyně?
Proto ta “kovářova kobyla”.
Takže, než svou náplast vypustíte do světa, vytisknete na vizitky a billboardy, zeptejte se někoho na zpětnou vazbu. Pro začátek to může být kamarád. V tom lepší třeba bývalý klient.
Znali jste ještě před přečtením článku tuto “kopnutí-náplast filozofii”?
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.