Tedy máte pouze 5 vteřin na to, prodat …
Au, viďte.
Hned to vysvětlím a uvedu na pravou míru.
Že je první dojem důležitý, vám asi nemusím říkat.
Podle sociálního psychologa Alberta Mahrabiana si vytváříme obraz prvního dojmu na člověka na základě:
vzhledu (55%)
hlasu (38%)
obsahu (7%)
A myslím, že se to dá celkem dost dobře převést i na váš web.
Že my lidi jsme povrchní, to není žádná novinka. Takže to jak váš web vypadá, je jedním z hlavních faktorů, zda návštěvník zůstane nebo odejde. Samozřejmě, že se nikdy nezavděčíte všem, ale jde o to, abyste na to neonově zelené pozadí nepráskli červený text.
Hlas si na webu můžete převést do stylu komunikace. Jaký je tón vaší komunikace – tykáte, vykáte, píšete jako Božena Němcová nebo tak, jak vám huba narostla. Opět a zase, nezavděčíte se všem, ale pokud znáte svou cílovou skupinu, víte koho chcete oslovit, kdo od vás má koupit, nemusí to být takový horor, jak se může na první pohled zdát.
A obsah je snad všem jasný. Když na večírku na někoho hned po podání ruky spustíte o pohřbu svého křečka, stane se asi to stejné, jako když na svém webu první, co návštěvník uvidí bude, že jste Lojza a od dětství máte rádi auta.
Otočí se a odejte. Stejně jako váš mrtvej křeček, ani to, že máte rádi auta, nikoho nezajímá.
Protože kromě toho, že jsme povrchní, jsme taky tak trošku sobci. A když něco kupujeme, ve výsledku nás moc nezajímá, že vy si za to koupíte nové auto, nebo poletíte na Hawai. Ani, že 20% zisku věnujete na charitu a zachráníte malé černoušky před hladomorem. Jediné co nás zajímá je, co z toho budu mít já!
“Když ti dám e-mail, co za to dostanu? Newsletter? Ha ha, teď hned chci vidět hodnotu, která mi okamžitě zachrání život, vydělá milion nebo mě dovede na cestu čisté radosti a štěstí.”
Zdarma si jej můžete stáhnout ZDE.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.