Dost pravděpodobně máte vyladěné stránky prodejní, úvodní a v záložce o mně se to téměř třpytí.
Možná jste si i najali kopíka, který vaše prodejní stránky odladil. Píše brilantní články, ale přesto to někde drhne, nebo by to prostě jenom mohlo být lepší.
A někdy to může být o maličkostech. O maličkostech, na které jste možná zapomněli.
chybová stránka – čas od času se to stane. Přepíšete název a nějaký zatoulaný odkaz nefunguje.
Přikládám pár příkladů, jak by to vypadat mělo:
cookies lišta – jasně, je to nut(d)ná povinnost, ale i to se dá podat lidsky.
Tlačítka – tlačítka většinou dávají klientovi udělat nějakou akci, která je z vaší strany žádaná. Proto jsou tlačítkové texty opravdu DŮLEŽITÁ, ale i často podceňovaná věc.
Formulářové texty – víte, co se stane, když klient nebude vědět, co do formuláře napsat? Za a) bude vám psát, volat a vy to budete muset řešit – to vás bude odvádět od důležitějších věcí. Za b) odejde.
Notifikace – jsou častější v aplikacích než na webu, každopádně ať tam či tam, notifikace by měla mít jasnou call to action ale zároveň neotravovat klientovi život a naopak mu život zlepšit.
Tady už se nejedná tak úplně o copywriting, ale o takzvané UX texty aneb designování produktu pomocí slova. Tyto texty nemusí prodat, jde o to zpříjemnit uživatelské použití.
Pro vás to může znamenat například to, že více klientů zaplatí fakturu, protože to je jednoduché. Dokončí objednávku a nenechají zboží pouze v košíku.
Text by měl uživateli pomáhat, ne ho zmást. Ne mu komplikovat život a nákup.
A tím samozřejmě pomáháte i sobě. Neřešíte již 20x opakované dotazy, více vyděláváte. Lidé o vás šíří pozitivní reference.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.