Jste-li rodiče, určitě jste od svých ratolestí slyšeli “Ono to samo … se rozbilo, vylilo …” a vy jako chytří a všeho znalí dospěláci jste jim říkali, že samo se nic neděje!
Když postavím web, který bude prodávat, znamená to, že ten web postavím tak, aby měl ten potenciál prodávat. Nastavím nástroje, napíšu a rozmístím texty tak, aby prodávaly, když se na web dostanou lidi.
Často, ať už na internetu v různých FB skupinách nebo i na offline akcích slýchávám lidi naříkat, že jim web neprodává, nepřináší zákazníky, že nikdo nečte jejich články.
Ještě smutnější, než jejich pláč je ale jejich odpověď na mou otázku: no a co pro to děláte?
NIC.
Nedělají pro to velké NIC.
Oni si přeci nechali udělat web, který je stál hodně peněz, nebo si web sami vytvořili a to je stálo hodně času.
To je ale jen počáteční investice, která vám ještě nezaručí úspěch. Ani nevydělá miliony. Ani nekoupí dovolenou v Karibiku.
Existuje hodně lidí, kteří si myslí, že mít dneska (online) byznys je o vysedávání v kavárnách a jen tak se přičítajících penězích na účet. Proto se někteří do online podnikání vrhají. S příslibem velkých OO – obrovských a okamžitých – zisků.
Nikdo – a je dost možné, že ani vy – nechce slyšet, že je to hodně práce. Ono dát o sobě na internetu vědět, není lehké. Ať už z hlediska vystoupit z davu, ukázat svůj obličej. Ale ani, když přijde na to, prosadit se. Dát světu vědět, že tady jsem a dělám to fakt dobře!
Ono jednou vám ten byznys bude vydělávat, i když budete s koktejlem ležet na pláži. Ale podmínkou pro tenhle luxus je to, že na tom zamakáte. Zapojíte všechny mozkové buňky. Oželíte pár volných odpoledne a nebudete se vztekat, když to na poprvé nebude tak úplně fungovat.
Stejně jako, když zasadíte ovocný strom. Někdy to na poprvé prostě nevyjde. A když se o něj nebudete starat, tak žádné ovoce nebude.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.