Na chvíli zkusme zapomenout, že se děje rok 2020.
Zkusme se na chvíli oprostit od toho, že na to víno s kamarádkou prostě nepůjdete. A pivo si dáte maximálně doma z láhve.
…
Mít možnost pracovat online s klientem, za kterým bych jinak musela 3 dny přes D1 je boží. Báječné taky je, že je všem jedno, jestli jsem doma, v Londýně nebo na letišti, když jim skládám web nebo píšu texty.
Víte, co je ale taky boží?
Chápat rozdíl mezi prodejem v kamenné prodejně a online. Začít prodávat online totiž není vůbec ani za mák stejné, jako prodávat ručně dělané mýdla ve voňavé prodejně.
Zůstaňme u toho příkladu ručně vyráběných mýdel.
Uvědomte si, že to že fakt božsky voní, je pro klienta stejný fakt jako to , že je to mýdlo. Online to pro něj není tak silný prodejní argument jako když vejde do té voňavé prodejny.
Přidejte proto svým zákazníkům hodnotu. Hodnotu, kterou vyvážíte tu voňavou prodejnu.
Vymyslete měsíční balíčky na způsob předplatného. A každý měsíc posílejte jiné voňavé mýdla.
Vánoce jsou za rohem? Mýdlo s vůní skořice a jablek.
Září a mezinárodní den kávy? Mýdlo vonící po kávě, které hned po ránu pohladí na těle i duši.
Jaro? Něco svěžího.
Léto? Něco exotického.
Už chápete? Online prodej není o tom nafotit své výrobky a naházet je do e-shopu.
Online prodej je o kreativitě. O originálnosti.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.