Setkávám se s názory typu:
“Proč bych to měl psát do článku, za který mi nikdo nezaplatí?”
“To je MOJE know-how! Ať si na to ostatní přijdou sami.”
“Video s informacemi zdarma? Si upadla ne?!”
a podobné nechápající slovní zjevení.
Jenže došlo vám někdy, jak asi všichni ti lidi budou vědět, že jste v tom, co děláte, fakt dobří? Jak budou vědět, že tomu fakt rozumíte? Že zkrátka “nevaříte jen z vody”?
Se mnou dneska lidi začínají hovor nebo schůzku slovy: víš u tebe na blogu jsem četl/a … takže jsem se rozhodl/a tě oslovit.
Živě slyším vzpouru “Ale já psát neumím. Tobě se to mluví, když je klávesnice tvůj kámoš!”
A já vás hned uklidním (nebo taky možná hrozně naštvu), že obsah nemusíte tvořit jen pomocí blogu a už vůbec ne psaní.
O YOUTUBE jste už pravděpodobně slyšeli. Nebo se můžete přidat k obrovskému trendu podcastů.
Pomocí svého blogu/videa/podcastu (a klidně mi dejte vědět, jaká jiná forma obsahu vás oslovila) nemusíte dát všechno! Ono to ani nejde. Pokud bude váš klient chtít ucelený návod, jak vytvořit byznys plán/nastavit si vhodný jídelníček/aplikovat všechno vědění o timemanagementu do svého byznysu (…) bude už ochotný vám za to zaplatit, protože ví, že jste profík a víte, co děláte.
Uveďme si to třeba na takovém plánování. Jste plánovací expert, timemanagement je váš nejlepší kámoš a čas je pro vás dar, ne nepřítel.
Obsah, který můžete dát zdarma je téměř nekonečný. Chcete příklady?
A víte vy co? Když se někdo rozhodne, že ten bordel, který ve svém životě má, chce nějak zorganizovat a naplánovat, tak se vám ozve a voilà, máte zakázku!
A kolega vedle, co se vám vysmíval, že všechny ty znalosti, které byste mohli prodat, dáváte zdarma, sklopí uši a začne googlit, jak na obsahový marketing.
Pokud rozumíte anglicky, koukněte na video od Sunny Lenarduzzi. V 10 minutách popisuje, proč dává tolik obsahu zdarma a proč by se tomu každý z jejich 380 tisíc sledujících měl přestat divit.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.