V dnešní době (obzvlášť v době omezení, strachu a pochyb o svém podnikání) hodně lidí hlídkuje a zjišťuje, jestli i oni by zvládli podnikat online.
Jak na to, s čím začít, co je nutné “must have”.
Jako první narazí na to, že asi budou potřebovat web, pak je ťukne nějaký ten fakturační systém, který pokecá s webem a pak mnohdy s nelibostí zjistí, že budou potřebovat i e-mailový systém. Aby si mohli vybudovat svou vlastní e-mailovou databázi.
A co si budem, mnohým to po chuti úplně není. Mají plno důvodů proč ne!
Takže já právě proto začnu s tím:
Někdo možná úplně začíná a kromě e-mailové databáze nemají ani sociální profily. Pak tady jsou ale ti, kteří na sítích jsou a to je jejich argument, proč e-mailovou databázi ne!
Ale …
To že máte tisíce fanoušků na Facebooku je super. Fakt báječné. Ale co když se Facebook rozhodne a zruší vás – vaši stránku, skupinu nebo prostě spadne Facebook. Jste v háji.
Když budete mít svou e-mailovou databázi, jsou to vaše kontakty. Žádný Facebook se nemůže jen tak rozhodout. Jediný, kdo se může rozhodnout, je čtenář na druhé straně, a může se odhlásit.
Takže, když máme důvody, proč to je fakt dobrý nápad a jít do toho, tak se přesuneme k druhé otázce:
Nebudeme si „mazat med kolem huby“, nikdo dneska už moc newsletter nechce. Nejste-li někdo fakt TOP.
Jak tedy začít, když ne newsletter?
Magnet!
Vytvořte si hodnotný magnet zdarma, za který lidé rádi vymění svou e-mailovou adresu. Jak na magnet, najdete v článku TADY.
Magnet, za který lidé vymění svůj e-mail může být:
Co těm lidem posílat? Není to žádná raketová fyzika.
Můžete začít s:
A bod poslední, ale o nic méně důležitý,
Máte už svou e-mailovou databázi, která vám pomáhá s důvěrou a prodejem?
Nebo jste ti, kteří naopak potřebovali důvody, proč do toho opravdu jít?
Ať tak či tak, držím vám palce s budováním důvěry a růstem e-mailové databáze.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.