Všimi jste si, že Facebook reklama i “PPCčka” jsou dobrými sluhy, ale slouží jen dokud vy sypete (peníze pochopitelně). Tady by se hodilo použít přísloví: zadarmo ani kuře nehrabe.
Je tedy dost pravděpodobné, že jakmile vypnete reklamu, zisky klesnou.
Jedna taková kouzelná věc existuje, říká se jí obsahový marketing.
Jak ale napsat článek/ příspěvek, který lidi zaujme natolik, že rozkliknou a udělají akci, kterou vy chcete – dají vám e-mail, nakoupí …
Než se začnete odhodlaně pouštět do vymýšlení témat článků (videí, podcastů a příspěvků na sociální sítě), položte si otázky:
Tedy:
Obsahový marketing jako váš brand manager!
Je dost možné, že investujete (nebo se k tomu chystáte) tisíce do reklamy – Facebook, Google, … – nebudu si tady na nic hrát, ani vám lhát. My taky placenou reklamu využíváme, není to nic, za co byste se měli stydět.
Ale …
Lidem se budete zobrazovat jen, když budete platit. Jakmile přestanete, tak na vás dost možná zapomenou.
Když budete mít ale blog plný článků, které budou lidem řešit problémy – a ještě v nich budete odkazovat na své produkty – tak jste v podstatě vítěz, protože:
Když hledáte radu na svůj problém a něco vám opravdu pomůže, zapamatujete si to. A vrátíte se. A stejně tak váš zákazník …
Nejlepší je samozřejmě pro jistotu návštěvníka chytnout – jak to udělat najdete TADY.
Věděli jste, že prodejní “proces” může trvat třeba až 2 roky. Tedy, že vás může váš potenciální zákazník sledovat i 2 roky a až poté od vás koupit?
A pokud mu během těch 2 let dáte pádný důvod – třeba právě nápomocnými tipy na blogu (ve videu …), šance na nákup se ještě zvětší.
Možná si teď začínáte zoufat, že vlastně vůbec nevíte, jak takový článek napsat … Zoufat si nemusíte, i na to jsem myslela a připravila jsem proto pro vás check-list: Jak napsat článek, který si lidé opravdu přečtou?
Stáhnout zdarma si jej račte TUDY.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.