Proč mít vlastní web v době prezentace na sociálních sítích?

Mít či nemít web je pochopitelně každého věc. Pokud jste ale člověk na volné noze či podnikáte, můj názor je, že vám nestačí jen sociální sítě a web je jistá nutnost. 

Proč je důležité mít web?

Sociálně sítě jsou věc báječná, když přijde na: 

  • budování důvěry, 
  • prezentace své práce, 
  • ukázání, že tomu fakt rozumíte,
  • budování vztahu – komentáře, soukromé zprávy. 

Naopak web by měl lidi doťuknout. Na webu by měly být všechny finální prodejní argumenty. 

  • Reference, 
  • roky praxe a studia, 
  • důkladný popis, jak probíhá spolupráce, nebo co se děje po zakoupení produktu, 
  • ujištění klienta, že jste profík a ne podvodník. 

Toto by na webu mělo být i přesto, že nemáte e-shop nebo neprodáváte online. Někdy prodávat službu může být mnohem náročnější než fyzický produkt. 

 

Proto by webové stránky měly ukazovat vaši profesionálnost. Výčet znalostí a zkušeností, odbornost. Důvody, proč si vybrat právě vás. Co je TO vaše a tedy, proč si vybrat vás a ne Lojzu odvedle, který dělá to stejné.
Někdy to může být odbornost, která je prodejním argumentem, někdy styl komunikace, který klientovi sedne či způsob práce.
A přesně to by mělo být na vašich webových stránkách. 

Web samotný by měl být laděný do vašeho stylu – komunikace, vyjadřování, práce. Samotná grafika a styl textů by měly vypovídat o tom, jak s klienty budete komunikovat.

 

Na druhou stranu v textech nemůžete říkat jen samé “já, já já”. V textech musí být přínos primárně pro klienta.
Váš diplom z NASA nesmí říkat: já jsem borec, jsem lepší než všichni! Ale naopak musí klienta utvrdit v tom, že s vámi chce spolupracovat, protože ON pracoval pro NASA, takže: můj byznys se s jeho pomocí posune do hvězd! 

 

Důležitým technickým aspektem je, že žádná ze sociálních sítích, na které se prezentujete a stavíte si svůj brand, vám nepatří – nemáte nad ní kontrolu. Když tedy někomu nahoře hrábne a platformu smaže (nebo změní algoritmus), jste v háji. 

 

Také ale berte na vědomí, že vytvoření webových stránek se nerovná zrušení sociálních sítí. V dnešní době je důležité být aktivní na sítích nebo v klientově e-mailové schránce. Boj o pozornost je obrovský.
Důležité je tedy umět tyto dvě věci provázat. Naučit se komunikovat na sítích (e-mailových kampaních) a zároveň mít tu svou profi vizitku, která pro vás udělá službu, kterou potřebujete: 

  • klient nakoupí, 
  • objedná se na konzultaci, 
  • stáhne appku, 
  • poptá vaše služby.  

 

Proto si myslím, že je důležité mít své vlastní webové stránky i v době prezentace na sociálních sítích. 

Rate this post
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.

Stáhněte si mini e-book ZDARMA

 

JAK NAPSAT PRODEJNÍ TEXTY

 na web ve 3 krocích

Stažením e-booku získáte: 

  • příručku 3 nejdůležitějších kroků při psaní textů, které budou prodávat.
  • know-how, které jsem získala 15 lety psaním
  • 3 nutnosti, díky kterým budou texty na vašem webu čtitelné
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  • e-book: Jak napsat prodejní texty na web ve 3 krocích

    Stáhněte si mini e-book ZDARMA a zdokonalte texty na svém webu :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie