Proč s krásnou webovou vizitkou neuděláte díru do světa?

Proč vám webová vizitka nepřinese očekávané výsledky a prodejní web naopak vystřelí váš byznys do nebes?

 

Dokonalá webová vizitka:

  • Vypadá na první pohled D-O-K-O-N-A-L-E
  • Září profesionálními fotkami a vyladěnou grafikou
  • Dá návštěvníkům vědět, kdo jste a co děláte

… ale NEPRODÁ.

Oproti tomu správně postavený prodejní web:

  • Nabízí vašim klientům řešení jejich problému = náplast
  • S návštěvníky komunikuje a buduje důvěru potřebnou k následnému prodeji
  • Pomůže vám zautomatizovat prodejní procesy a komunikaci s klienty.

Správně vytvořený prodejní web pro vás bude:

SPOLEHLIVÝ BYZNYS PARŤÁK

Web tady bude pro vaše klienty ve dne v noci, když máte dovolenou … zkrátka pořád.

OBCHODNÍK 24/7

Obchody mají otevírací dobu, lidé mají konec pracovní doby … Web ale komunikuje vaši nabídku pořád.

AUTOMATIZOVANÁ FAKTURACE

Klienti nemusí čekat až vy nebo účetní bude mít čas vystavit fakturu … se vší fakturační asistencí mu pomůže sám web.

AUTOMATIZOVANÝ E-MAILING

Komunikovat svou nabídku můžete doslova i ve spánku.

PR manažer

Váš web bude jako „ta protivní tetička“, která neustále vychvaluje své dítko. Zkrátka bude o vás mluvit jako o hvězdě!

Brand manažer

Váš web, blog, obsah vám bude dělat jméno. Bude vás stavět do pozice experta ve svém oboru.

 

3 nástroje, které vám pomohou s automatizací (nejen) prodeje a pomohou z vaší webové adresy udělat toho nejlepšího a nejvýkonějšího byznys parťáka: 

1.e-mailingový nástroj

Pomůže vám s budováním důvěry a automatizovanou komunikací s návštěvníky.
Vybírat můžete z několika:
Smartemailing,
MailierLite,

2. fakturační systém

Správný fakturační systém vám pomůže automaticky vystavit objednávky, pomoci klientům s platbou a automaticky odeslat zaplacený produkt.
FAPI,
SimpleShop,
ClickFunnel …

 

3. rezervační systém

Zapomeňte na 10 e-mailů, než si domluvíte schůzku nebo hovor. Nechte své klienty vybrat si termín, který bude vyhovovat vám i jim.
youcanbookme,
Probooking,
Calendly,

 

Co je pro vás největší přínos prodejního webu?

5/5 - (5 votes)
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
Copywriterka, (event)markeťačka, blogerka a autorka knihy Neštěstí ve štěstí.

Stáhněte si mini e-book ZDARMA

 

JAK NAPSAT PRODEJNÍ TEXTY

 na web ve 3 krocích

Stažením e-booku získáte: 

  • příručku 3 nejdůležitějších kroků při psaní textů, které budou prodávat.
  • know-how, které jsem získala 15 lety psaním
  • 3 nutnosti, díky kterým budou texty na vašem webu čtitelné
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  • e-book: Jak napsat prodejní texty na web ve 3 krocích

    Stáhněte si mini e-book ZDARMA a zdokonalte texty na svém webu :)

  • Články, které sklidily nejvíce úspěchů:
  • Chci dostávat nové články do své e-mailové schránky
  • Kategorie