Spousta lidí se ohání, že web je v dnešní době zbytečnost, existuje tolik platforem, které jsou “zdarma”. Platforem, které jsou mnohem více aktivní než web. Levnější.
Špatná zpráva ale je, že stačí jedno kliknutí a všechna vaše práce, všichni vaši fanoušci, sledující, klienti jsou fuč!
Jak to jakože myslím?
Žádnou ze sociálních sítí nevlastníte. Pokud publikujete svou práci na platformu, která není vaše – tedy nemáte nad ní kontrolu, je na majiteli onoho internetového prostoru, jak s ní nakládá. Cokoliv může kdykoliv zakázat (třeba vaše téma), změnit nebo úplně zrušit.
Když jsem začínala se psaním (v době, kdy sociálně sítě ještě nebyly), začínala jsem s publikováním na platformě, která byla zdarma. Pro ty technické, na webu 2. kategorie: nazevwebu.nazevposkytovatelesluzby.cz. A po pár letech jsem musela sledovat, jak všechen ten obsah zmizel, protože platforma přestala fungovat. A to musím podotknout, že tehdy ještě o byznys nešlo, takže dneska by to bolelo mnohem více.
Jaké jsou tedy výhody vlastního webu?
Na svém vlastní webu:
A pak jsou tady brandové záležitosti:
Díky své vlastní webové adrese – a své aktivitě – můžete navázat vztah se svými klienty.
Můžete jim i usnadnit jejich život. Jasně, pro některé je i dneska online podnikání “fuj” a “velkej podvod”. Každopádně, když se oprostíme od tohoto názoru, díky své prezentaci online můžete svým klientům usnadnit život – a třeba i sobě.
Představte si, že by váš doktor měl svůj web, svůj blog a rezervační systém na objednání vyšetření, preventivky.
Potřebujete se objednat? A vzpomenete si na to v sobotu večer? Stačí sáhnout po notebooku a provést online rezervaci. Trápí vás nějaká zdravotní neradost – bolest hlavy, třepí se vám nehty? A nechcete volat svému doktorovi, kouknete na jeho blog a najdete tam odpověď.
A to nemluvím o tom, kolik by to život usnadnilo jemu.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.