Když někdo začne online podnikat, většinou to je s vidinou všech těch milionů, které online mágové prorokují. Takže si myslí, že když si vytvoří web a nějaký placený produkt, pak to jednou vysdílí na Facebooku, pošlou jeden e-mail a milion je doma.
Ale v 99% případů to tak nebude. Ve skutečnosti budete rádi, když si za ten svůj “milionový” zisk pozvete kámošku na kafe / kamaráda na pivo.
Jsem teď strašně chytrá, protože been there, done that a nabila jsem si čumák.
Pod naší firmou EDUWAY jsme vytvořili projekt Zázračné Bachovky. Autorkou a tváří celého projektu je mamka, která je v tom oboru profík a jednou z nejlepších v ČR. Tím chci říct, jen to, že když přijde na znalosti ohledně Bachových esencí, není nouze.
Co se ale týče e-mailových kampaní (Smartkampaní) jsme udělali jednu obrovskou chybu …
A z toho vyplynulo to, že jsme prodávali zhruba podle toho, jak foukal vítr nebo svítilo sluníčko – zkrátka, vůbec jsme to neměli pod kontrolou. A co si budem, byli jsme z toho nešťastní.
Takže jsem se na 3 týdny zahrabala do našich e-mailových Smartkampaní – tedy přesněji řečeno jen do těch, které se týkaly projektu Zázračné Bachovky.
A vzala jsem to úplně od podlahy. Než jsem začala psát, seděla jsem jako hromádka neštěstí a snažila se na to podívat z pohledu klienta. Z pohledu tématem úplně nepolíbeného. Proč by vůbec ten někdo na druhé straně měl sakra potřebovat nějaké Zázračné cosi? Co to cosi vůbec je a jak moc jim to zlepší jejich životy?
a z toho tak trošku plyne:
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.