V roce 2018 internetem proplula informace, že existuje téměř dvě miliardy webových stránek.
V roce 2019 to už bylo 1 708 575 000 aktivních webových stránek.
Možná vás teď napadá otázka:
má to tedy vůbec smysl zakládat si web?
Moje odpověď zní:
pokud jste odhodláni se o něj starat a budovat kolem něj komunitu, pusťte se do toho.
Často za mnou chodí klienti, kteří chtějí postavit web. Webovou vizitku. Nechtějí jej propagovat. Nechtějí aby to smrdělo marketingem. Chtějí webovou vizitku, která je bude prezentovat.
Mají představu, že si zaplatí jednou za web a on tam potom na tom internetu bude vyskakovat každému, kdo bude hledat jeho obor. Bez žádné práce a investic navíc pochopitelně.
Tak prosím vás takhle ne. To je přesně ten případ, kdy pro vás web bude sakra drahá věc.
Protože:
A poté co tohle všechno budete platit, zjistíte, že vám z webu stejně nechodí žádné zakázky. Pochopitelně, když vám marketing, propagace a další investice do webu smrdí.
Najdete si někoho, kdo váš web naučí základy marketingové komunikace. Technicky vám to nastaví. A v lepším případě vám poskytne i lekci marketingu, abyste si s webem rozumněli.
Stejně jako kolega v předchozím příběhu zaplatíte:
Na rozdíl od kolegy výše, vám web začne vydělávat.
Přinese poptávky. Někdo si koupí váš produkt. Objedná se na konzultaci. Cokoli co od svého webu chcete …
V tu chvíli vás nebude trápit, že jste zaplatili fakturu za zhotovení webu. Že měsíčně web krmíte, protože to bude taková vaše zlatá slepice. Vy ji budete krmit a ona vám bude snášet vajíčka. (Nevěřím, že jsem právě webové stránky přirovnala ke slepici!)
V tu chvíli jsou peníze, které vrazíte do tvorby a provozu webu, investicí. Investicí, která se vám brzy vrátí.
V tu chvíli se vyplatí investovat do někoho, kdo tvorbě webu opravdu rozumí a ne studentovi, který vám to spíchne na koleni při nudné hodině biologie.
Co si vyberete?
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.