Jak během hodiny 7x zvýšit návštěvnost blogu?

Ať už jste bloger/ka nebo pěstujete firemní blog, protože to na vás řve šéf a všichni online/marketing mágové, očividně vás titulek zaujal (nebo si alespoň říkáte: No to jsem zvědav co z ní vypadne! To není možné!).

 

O románech se říká, že celé rozuzlení vlastně přichází až na konci, tady jde ale o článek, tak vám TO prozradím hned na začátku.
Celé je to o RECYKLACI!
Abychom se pochopili, to že budete třídit plasty, papíry a ostatní ODPAD, tak sice ušetříte přírodu, ale tuhle recyklaci nemám na mysli, tak jednoduché to zase nebude.

Dneska bude řeč o recyklaci OBSAHU.

Všichni do vás pravděpodobně hustí, že je nutné stále vytvářet obsah. To ano, ale taky musíte s tím již vytvořeným obsahem pracovat. To, že napíšete článek je skvělé, pokud to taky budete dělat častěji, než jednou za rok, Google vás bude mít raději, ale víte, kdo vás bude mít ještě více rád, když ten obsah budete recyklovat? Vaši potencionální klienti.
Víte, jak se říká: Sejde z očí, sejde z mysli. Tak stejně to dneska funguje na sociálních sítích. V minulém článku jsem mluvila o tom, jak si vybudovat důvěru na internetu, dneska to povýšíme. Neřeknu vám, jen kde tu důvěru budovat, ale (pokud budete chtít) dám vám i nástroj, který vás s tímto rád pomůže.

 

Jak tedy 7x zvýšit návštěvnost vašeho blogu? Tím tedy i webu? A tím tedy více lidí dostat k vašim službám popřípadě k objednávkovým systémům?

RECYKLUJTE! Posbírejte svůj starý obsah – v tomto případě články na blogu – a sdílejte je. Přestatně si prosím klepat na čelo (“Snad upadla ne?!”) a ještě chvilku vydržte. Nemyslím jen radostně vysdílet nový článek. Bouchnout si u toho šampaňské, že jsem se po měsíci dokopala zase něco uklohnit a publikovat to online. Sdílet nové články je super. Ale ještě báječnější je sdílet články staré. Pokud jste tedy zvali v článku na konferenci konanou 12.12. 2012, tak ten se svého seznamu prosím vyškrtněte.
No a co pak?
Jak už jsem psala v minulém článku, využijte Facebook skupiny. Ať už tu svou, kde si budete hýčkat své zákazníky, ale nebojte se také zeptat na zpětnou vazbu či názor ve skupině někoho jiného – ale tématicky prosím. Neptejte se markeťáků na recept na bramboračku …
Taky pravděpodobně máte svou vlastní Facebook stránku, kde články můžete sdílet. Vlastně pořád dokola. Pokud teď chcete začít prskat, že se to lidem přejí, nepřejí. Oni si totiž nepamatují, co včera snídali, natož aby si pamatovali článek, který četli před měsícem …

 

Úplně živě teď slyším vaše skřípající zuby: “A kde na to jako sakra mám vzít čas?! Každý den procházet své stránky a skupiny a vymýšlet, který článek jsem kdy kde dal?!
I na tuhle bolístku mám náplast.
Říká se tomu autopost na sociální sítě. Zkusila jsem jich hodně, ale jenom jeden se mi opravdu osvědčil. Jmenuje se SmarterQue. Tenhle chytrák vaším jménem (či jménem vaší stránky) bude za vás sdílet váš obsah na sociální sítě, které si vyberete.

A jak to funguje?
Na hoďku se zahrabete do svých blogových příspěvků, a ve SmarterQue si nastavíte, jak chcete aby příspěvek vypadal, jaký tam chcete text, smajlíky a náhledový obrázek – to k tomu slibu, že si za HODINU 7x zvýšíte návštěvnost.

A pak už jenom sledujete, jak čísla rostou a lajky přibývají …

 

A ještě abyste mi věřili s tou 7 násobnou návštěvností:

4.8/5 - (19 votes)
Michaela Gřešková
Michaela Gřešková
marketing / copywriting / tvorba webu

e-book

JAK (SE) PRODAT ONLINE

zdarma ke stažení

V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..