Hádám, že většina z vás ví (nebo už je tento fakt tvrdě praštil po hlavě), že online byznys (a offline už vůbec!) není jen o tom, postavit si web.
Musíme ovládat:
A s tou komunikací nesouvisí jen “styl” komunikace, který doplňuje váš brand (o tom někdy příště), ale komunikace ve směru psychologie, řekla bych.
Když někomu nabízíte své služby, chcete je PŘESVĚDČIT, že vy jste pro ně ta správná volba. Možná s klienty i diskutujete o ceně. Nebo se je prostě na schůzku snažíte dostat jen do své oblíbené kavárny.
Jenže jak na to?
Samozřejmě potřebujete nějaké ty základy jako:
A jelikož ani já na toto téma nejsem odborník, jednoho jsem pro vás našla.
Člověka, který je profesionální vyjednavač. Znát ho můžete třeba i jako autora knihy Psychologie ovlivňování.
Vít Prokůpek dal dokupy 3 účinné techniky profesionálního vyjednavače. Tyto 3 techniky můžete použít opravdu téměř při čemkoli. Vlastně je jedno, jestli to bude při obchodní schůzce a klient vás bude válcovat cenou, při hádce s mámou, domlouvání marketingové strategie s kolegou nebo uplácení nějakého malého skřítka …
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.