Tvorba webu je proces. Není to práce přes noc. Z toho jsem se už vyléčila.
Pro některé se ale tvorba webu stane procesem pekelným …
Proč?
Vždyť je to jen o přetahování obrázků a dopisování textů, nebo ne?!
Web může:
Ale vždycky, než se do tvorby pustíte, musíte vědět, co od webu chcete. A to ať už si web tvoříte sami nebo vám s tvorbou někdo pomáhá.
Miluju, když mi klient řekne: jo, jo, to já mám v diáři, že zítra na webu popracuju.
Moje otázka hned zní: a co na něm popracujete?
No to já nevím, tak nějak to probrouzdám a upravím třeba texty. Nebo co bude potřeba.
V tu chvíli je všechno, VŠECHNO, ztraceno. Brouzdat po webu můžete až těsně před spuštěním. Ladit, dolaďovat, odlaďovat.
Do té doby, musíte jet podle plánu a rozhodně se nevrhat hned do všeho! Váš web není bazén, abyste tam skákali po hlavě. Web je slon. A jak sníte slona? Po kouscích :)
Všechno strategicky naplánovat, abyste dosáhli svého cíle, je nejlepší pomocí SMARTEEST+ CÍLŮ. Jestli jste o této metodě ještě neslyšeli, nepanikařte. SMARTEEST+ je totiž update známých SMART cílů.
A všechno o metodě Smarteest+ cíle najdete TADY. Pokud chcete totiž dosahovat svých cílů, tak TADY je vaše Bible.
Když sedáte za volant, sedáte s vědomím, že máte v peněžence řidičák. Platíte daně.
Zákony platí i na webu. Tedy nezapomeňte si je nastudovat.
Obecná webová pravidla zahrnují, mít na webu přišpendlené:
Pochopte, chráníte tím své klienty, ale i sebe.
Toho brouzdání a dolazování bude hodně. Fakt, že jo. Nikdy to nebude perfektní napoprvé, to mi věřte. Občas něco přesunete, něco přepíšete.
Nebo to změníte úplně.
A to na základě toho, kam se bude posouvat váš byzyns. Na základě zpětné vazby návštěvníků a klientů.
To, že si vytvoříte web, je úspěch! O tom žádná.
Ale nezapomeňte, že samotná url adresa nic neznamená. Nic neznamená ani báječný obsah, když se o něj nepodělíte.
A nejjednodušší dneska bude začít na sítích.
Dejte si ale POZOR, abyste to nepřehnali. Se svými plány, kde všude budete aktivní. Každá sociální síť totiž potřebuje svůj obsah. Každá sociální síť má jinou cílovou skupinu, takže oslovíte jiné lidi a musíte na ně jinak.
Proto, když začnete spřádat plány, kde všude budete publikovat obsah, zamyslete se:
Protože, když to se sociálními plány přeženete, jediné co z toho získáte, bude bolehlav a zoufalství.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.