První si je musíte vychovat a až pak (jim) začít prodávat

Když někdo začne online podnikat, většinou to je s vidinou všech těch milionů, které online mágové prorokují. Takže si myslí, že když si vytvoří web a nějaký placený produkt, pak to jednou vysdílí na Facebooku, pošlou jeden e-mail a milion je doma. Ale v 99% případů to tak nebude. Ve skutečnosti budete rádi, když si za ten svůj “milionový” zisk pozvete...

Máte pouze 5 vteřin!

Když někdo přijde na váš web, máte pouze 5 vteřin na to, abyste zapůsobili. Tedy máte pouze 5 vteřin na to, prodat … Au, viďte.  Hned to vysvětlím a uvedu na pravou míru.  Že je první dojem důležitý, vám asi nemusím říkat. Podle sociálního psychologa Alberta Mahrabiana si vytváříme obraz prvního dojmu na člověka na základě: vzhledu (55%) hlasu (38%) obsahu (7%)...

O tom, že při tvorbě svého webu budete (pravděpodobně) brečet

O zveřejnění tohoto článku jsem hodně přemýšlela. Ale když jsem se na toto téma bavila s jednou klientkou, její slova: “Tak to mi spadl kámen ze srdce, že v tom nejsem sama,” mě přesvědčila, že to nebude jen nesmyslně poskládaný obsah, aby na tom blogu něco bylo.   Víte, já když někomu řeknu, že jsem si svůj web dělala...

Proč váš web bude jako dítě?

Buďme upřímní. To, že si dneska postavíte (nebo necháte postavit web) a už na něj do smrti nesáhnete, to už dneska nefunguje.  Váš web bude potřebovat, abyste se mu věnovali.  Bude chtít stále nové a nové články. Občas nějaký ten nový obleček. Přepsat texty. Vyladit prodejní proces. Přidat novou referenci. Obměnit fotky. Trošku vyladit, aby web nevypadal, že ho...

Na jakých sociálních sítích (ne)musíte být?!

Co byste dělali na sociálních sítích, kdybyste tam neřešili byznys? Já bych tam pravděpodobně vůbec nebyla. Jednak to žere čas, energii, chuť do života a taky osobní údaje.    Ale dneska bych se na sociální sítě, a na jakých sociálních sítích (ne)musíte být, chtěla podívat z pohledu byznysu. Z pohledu vašeho byznysu.  Pokud se alespoň trošku zajímáte o marketing na sociálních sítích, tak pravděpodobně...

Od neštěstí ke štěstí

Stává se mi, že když lidem řeknu, že se tvorbě webu a psaní věnuju už 14 let, tak na mě koukají, jako bych spadla z jiné planety.  Začínala jsem na neplacených platformách, jako úplně anonymní blogerka. Psala jsem a psala a psala. A nějak jsem to nikdy nechtěla měnit. Na tátova podnikatelská moudra, že bych pomocí blogu mohla prodávat, jsem se šklebila,...

jak si vybudovat brand?

Jen psát nestačí! Aneb jak si vybudovat brand?

Existuje taková skupinka lidí, kteří chodí a plivou kolem sebe špínu, že jim nikdo nechodí na jejich web. Že nikdo nečte jejich články. Že ten jejich web je asi nějakej rozbitej, či co.    Vytvářet obsah je skvělé. Také je báječné obsah recyklovat. Fantastické taky je, mít vyladěné SEO. Ale to stále ještě neznamená, že si vás...

6 kroků k vytvoření článku, který si lidé opravdu přečtou

6 kroků k vytvoření článku, který si lidé opravdu přečtou

Na nás všechny se dneska na internetu valí hromada informací. Jak tedy zaujmout natolik, aby si lidé přečetli zrovna ten VÁŠ článek? Díky těmto 6 tipům se čtenáři budou těšit na každý váš další článek:   1) Hned v úvodu chyťte čtenáře za srdce (bolavé koleno) Někteří markeťáci říkají, že svým klientům máte říct, že mají problém a zrovna VY...

Jak ve 4 krocích dostat návštěvníky na svůj web?

4 kroky, jak své přátele na Facebooku proměnit v návštěvníky webu

Jak ve 4 krocích dostat návštěvníky na svůj web? Aneb jak na to, aby byl Facebook marketingový nástroj a ne zabiják času? Většina z nás na Facebooku tráví opravdu hodně času – i čas, který vlastně ani nemají. A pak taky hodně lidí fňuká, že nemá čas na to, rozjet svůj novej (online) byznys. Že oni na takové věci jako “projekty pro radost”...

Co mě naučila práce v coworkingovém centru?

S koncem prosince jsem opustila svou, dalo by se říct, srdcovou práci. Po více jak dvou letech jsem skončila v našem opavském coworkingu LoveCoWork. Proč srdcovou? Přestože jsem studovala podnikatelskou školu a rodiče už tehdy podnikali, takže jsem měla jistou představu o podnikání, až LoveCoWork byl pro mě první setkání s reálným podnikáním ve smyslu, že jsem si sama musela...

Proč proboha jako copywriterka lezu do zelí ajťákům a programátorům?

Má se to tak. Nechat si naprogramovat web je skvělá věc … pokud ovšem provozujete velký e-shop či podobné srandy. Můj pohled na věc je ale takový, že když chcete své osobní stránky, nebo chcete představit svou malou firmu a nabídnout své služby, programátora k tomu nepotřebujete. V tomto případě je lepší se kamarádit s markeťákem. Protože naklikat webové stránky...

O tom, jak jsem v 15 napsala knížku

dubna 2013 – aneb 6 let nazpátek Běžný den jako každý jiný. Vstanout, dovlíknout se do školy, předstírat alespoň nějaký zájem. Nesnášela jsem to. Myslím, že to byl dokonce zrovna ten první rok, kdy jsem duben začala silně nenávidět. Měla jsem za sebou opravdu drsné poslední 2 týdny. Všechno bylo obalené ještě větší nespravedlností, než obvykle. Víc...