Když jsem si v říjnu přestavovala svůj web, často jsem se při úpravách zamýšlela: a co bys poradila klientovi?
Protože víte, jak to je, kovářova kobyla chodí bosa …
A napadlo mě se o to s vámi podělit.
Přišla jsem na 3 body, které by za mě měl splňovat každý web.
Samozřejmě, že v online marketingu se čas od času objevují “must have”, které jsou zrovna trendy. Messenger bot, cool barva, určitý trendy styl fotek …
Každopádně tyto 3 body jsou něco, co žádný trend neovlivní. Jsou to základy, které mohou být pro váš byznys klíčové.
Hned v úvodu je musíte chytit za srdce, nebo rovnou kopnout do bolavého kolene.
“Jsem Lojza Novák a mám rád IT.”
Pecka Lojzo. Já jsem Míša a mám ráda čokoládu. Těšilo mě, nashledanou.
ALE!
“Nevyděláváte?
Postavím vám e-shop s milionovým obratem.
A aby to bylo osobnější, nejsem jen tak nějaký IT mág, jsem Lojza.”
Tohle už totiž zní jako jisté “must have!!!”.
Dejte návštěvníkům dárek za e-mail, díky kterému potom s návštěvníky můžete komunikovat, budovat vztah a upevňovat svůj brand experta.
K tomuto potřebujete pomocníka a to e-mailingový nástroj.
Vybírat můžete hned z několika:
Smartemailing,
MailerLite,
Mailchimp.
Naveďte návštěvníky webu k nějaké akci. Taková call to action může být:
💡Napište mi e-mail.
💡Rezervujte si konzultaci.
💡Kupte si můj produkt.
💡Sledujte mě na sítích.
e-book
JAK (SE) PRODAT ONLINE
zdarma ke stažení
V e-booku najdete 4 tipy, jak (se) prodat online a získat si srdce svých potencionálních klientů.
Ahoj Míšo, tvé příspěvky mi vždy zlepší den. Jsi geniální marketér. Prosím nepřestávej s tímto velmi naučným obsahem.
Tvůj tajný ctitel,
Tomáš