Jak se nenechat otrávit sociálníma sítěma?

Čas od času se najde člověk, který se pustí do debaty, jaké jsou ty sítě zlo! Hrozný fakt. Náladu to zkazí, vztahy to rozvrátí, čas to zabije. Fuj!  Mnoho lidí si ale neuvědomuje, že sociální sítě jsou jen a pouze nástroj. To my lidi z toho děláme skládku. Bohužel nemůžeme ovlivnit, co kdo na sítě dává. Můžeme ale ovlivnit,...

Jak dosáhnout zdárného cíle s tvorbou webu

Tvorba webu je proces. Není to práce přes noc. Z toho jsem se už vyléčila. Pro některé se ale tvorba webu stane procesem pekelným …  Proč? Vždyť je to jen o přetahování obrázků a dopisování textů, nebo ne?!    1. Každý web by měl mít svůj cíl.  Web může:  prodávat,  představit vaši firmu,  být vašim uměleckým portfoliem,  sbírat...

Na jaké (ne)prodejní texty na svém webu zapomínáte?

Dost pravděpodobně máte vyladěné stránky prodejní, úvodní a v záložce o mně se to téměř třpytí. Možná jste si i najali kopíka, který vaše prodejní stránky odladil. Píše brilantní články, ale přesto to někde drhne, nebo by to prostě jenom mohlo být lepší. A někdy to může být o maličkostech. O maličkostech, na které jste možná zapomněli.    Stránky, na které jste...

… no a pak se svět zbláznil.

Na chvíli zkusme zapomenout, že se děje rok 2020. Zkusme se na chvíli oprostit od toho, že na to víno s kamarádkou prostě nepůjdete. A pivo si dáte maximálně doma z láhve. …  Přestože mnohým teče do bot, celá ta šílenost ukazuje pravou tvář online světa podnikání.  Mít možnost pracovat online s klientem, za kterým bych jinak musela 3 dny přes D1 je...

Jak si nenechat hacknout svůj byznys?

Nikdo z nás tady asi není IT génius či programátor … Ale nenechat si hacknout byznys, můžete i za pomocí “malých” bezpečnostních kroků.    Začneme u samotného webu:  Nepoužívejte jméno “admin” jako jméno uživatele. Je to nejběžnější a nejsnadněji napadnutelné. Používejte reálná jména kolegů/spolupracovníků. Nebo jejich e-mailové adresy.    Každému spolupracovníkovi na webu vytvářejte jeho vlastní profil.  Ať už vám...

Jak napsat správné prodejní texty na web?

Jasně. Stručně. Výstižně.  A tady bych asi mohla skončit, abych to sama splnila.  Nemusíte se ale děsit, nenechám vás jen s těmito 3 slovy. Připravila jsem proto pro vás 5 bodů, kterých byste se měli držet při psaní webových (prodejních) textů. Tak, jdeme na to!    Tvrdá pravda hned na začátek:  1) NIKOHO NEZAJÍMÁTE.  Lidi chtějí jako první...

V jakém případě je web sakra drahá věc?

V roce 2018 internetem proplula informace, že existuje téměř dvě miliardy webových stránek. V roce 2019 to už bylo 1 708 575 000 aktivních webových stránek.  Možná vás teď napadá otázka: má to tedy vůbec smysl zakládat si web? Moje odpověď zní: pokud jste odhodláni se o něj starat a budovat kolem něj komunitu, pusťte se do toho. ...

Jak napsat fakt skvělý článek, který “prodá”?

Že je obsahový marketing velká VĚC, která umí vydělat balík, není pochyb. Druhá věc je, jak na takový obsah správně … Protože co si budem, není obsah jako obsah. A ve většině případů, když nějaký ten obsah tvoříme, chceme z toho něco mít. Je to tak?  Jak tedy napsat článek, který prodá?  Než zasednete k psaní, ujasněte si toto: ...

O tom, jak jsem se nikdy nezastavila. Ale vy byste fakt měli!

Říká vám něco Zastavme se! snídaně?  Víte, je to boží projekt, který vznikl v létě roku 2016. Podnikatelská setkávání většinou formou snídaní, kdy hlavní myšlenkou bylo zastavit se. Proč se zastavit, když všichni chceme věci rozhýbat? Protože autor  tohoto projektu měl zkušeností z obrovských firem i s malými firmičkami, že když se management na chvíli zastavil, tak to pak...

Jedna věc k dosažení úspěchu

“Jak dosáhnout úspěchu?” Jedna věc. To je odpověď na to, jak dosáhnout úspěchu. :) Tak jednoduché to je.    Většina z nás (ano i já jsem vinna) se do něčeho pustí a zároveň dělá dalších 12-25 věcí – projektů, aktivit, produktů, webových stránek … A co si budem, je to na po*rání. Nic se nám nedaří, nic není  hotovo, nic nevydělává,...

Proč je obsah důležitou součástí marketingu?

Všimi jste si, že Facebook reklama i “PPCčka” jsou dobrými sluhy, ale slouží jen dokud vy sypete (peníze pochopitelně). Tady by se hodilo použít přísloví: zadarmo ani kuře nehrabe. Je tedy dost pravděpodobné, že jakmile vypnete reklamu, zisky klesnou.  Co takhle ale mít něco, co vám pomůže zvýšit zisky, dát o sobě vědět a to 24/7 bez průběžného...

Jak být úspěšný a zachovat si psychické zdraví? 

Jak být úspěšný a zachovat si psychické zdraví?  Aneb, jak se nenechat ovládat online komunikací, notifikacemi a stálou dostupností.  Pravidelní čtenáři blogu tohle asi nečekali, takže to všichni berme jako takový “malý sociální experiment”.    Často na schůzkách od klientů slýchávám, že toho je fakt hodně! A nemůžu jinak, než s nimi jen souhlasit. Vzápětí ale dodávají, že oni uspět...